سپهرسپهر، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

سپهر عزیز دل مامان و بابا

شروع غذای کمکی پسرم

1392/9/26 21:15
نویسنده : مامان سپهر
577 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم با اینکه چند روزی باقی مونده بود تا شش ماهت تمام بشه،

ولی چون دیگه خیلی پراشتها شده بودی و علاقه زیادی به سفره و بشقاب و قاشق نشون میدادی،

من هم تصمیم گرفتم حالا که اصفهان هستیم و می تونم از راهنمایی های مامان جون استفاده کنم،

غذا دادن به شما را شروع کنم...قلب

 فرنی خوردن سپهر

سه شنبه پیش با لعاب برنج شروع و تو این چند روز کم کم زیادش کردم.

از دیروز هم خوردن فرنی برنج را شروع کردی. خدا را شکر تا حالا که با اشتها غذات را می خوری.

وقتی غذا را میارم که بهت بدم، دو دستی ظرف غذا را می چسبی و دهنت را باز می کنی. ماچ

بعضی وقتا هم دوست داری قاشق را از دستم بگیری عزیزم خنده

 غذا خوردن سپهر

 

جمعه هفته پیش هم تولد باران بود که باران جان 2 ساله شد. و شما چشمات همش به فشفشه ها و شمع و برف شادی بود ... لبخند

سپهر و کیک تولد

 

باران جان

 

این روزا همش پاهات را بغل می گیری و میری به پهلو عزیزم و کلی بازی می کنی قلب

پاهای سپهر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه منصوره
26 آذر 92 9:24
عزیزم چقد دلم براش تنگ شده، مامانش ببوسش
آوا
28 آذر 92 9:14
ماشااله...خدا حفظش کنه...
خاله جون
5 دی 92 21:19
سلام عزیزخاله چقد دلم واسه خنده هات تنگ شده.قربونت برم عزیزم.