سپهرسپهر، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

سپهر عزیز دل مامان و بابا

سپهر پنج ماهه من

1392/8/29 1:00
نویسنده : مامان سپهر
420 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم این روزا که می تونی بشینی و پاهات را بگیری، من و بابا هم مدام دوست داریم ازت عکس بگیریم. قلب

چندتا از عکسات را اینجا میذارم تا همه ی کسایی که خیلی شما را دوست دارن هم عکسات را ببینن...

 

سپهر ناز

 

سپهر دوست داشتنی

فدای صورت بامزت بشه مامانی بغل

بامزه من

 

این عکست هم با لباسای نازی هست که مامان جون مرضیه خودشون زحمت کشیدن و برات بافتن عزیزم

سپهر نازنین

سپهر خندان

 

این روزا مدام صداهای بامزه از خودت درمیاری. مثلا میگی "اد" ، "دد"، "با با " ، "بیز"،...

سپهر و خرگوشش

 

این کلاه و شال قشنگ را هم مامان جون و آقاجون از اصفهان برات خریدن

سپهر با کلاه قشنگش

 

چند روز هم هست که بیشتر از قبل تو روروکت میمونی و با اسباب بازی هات بازی می کنی...

توپ سپهر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مرجان
29 آبان 92 1:35
هزار ماشالا چه عروسکیه،خدا حفظش کنه
آوا
29 آبان 92 17:57
چه پسر ناز و خوشگلی....
عمومنصور و زنمو
29 آبان 92 19:26
خوشکلم ماه شدى خیلى لباسابهت میاد دست مامان مرضیه جونتم درد نکنه
مامان ریحانه
2 آذر 92 12:36
هوارتا بوس واسه سپهر جون خودمون،
آوا
14 آذر 92 14:15
مامان سپهر جان،قبلا خیلی زود به زود آپدیت میکردید عکسهای آقا سپهرو....حالا شما هم شدی مثل مامان ریحانه جون....
مامان سپهر
پاسخ
عزیزم حق با شماست. ولی یه مدته درگیر پایان نامم هستم. با این حال چشم، سعی می کنم به زودی از پسر گلم عکس جدید بذارم
آوا
16 آذر 92 9:09
موفق باشی عزیزم