سپهرسپهر، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

سپهر عزیز دل مامان و بابا

زردی سپهر

1392/4/4 22:21
نویسنده : مامان سپهر
223 بازدید
اشتراک گذاری

روز یکشنبه دکتر تشخیص داد شما یه کم زردی داری و باید زیر نور مهتابی قرار بگیریگریه

سپهر زیر نور مهتابی

وقتی دکتر داشت حرف می زد من گریم گرفت و از اتاق اومدم بیرون. خیلی ناراحت بودم تمام راه تا خونه را گریه کردم. ولی بقیه (بابا مسعود،مامان بزرگ ها و خاله نجمه) دلداریم می دادند و آرومم کردند. بابا واست مهتابی سفارش داد و 2 ساعت بعد شما زیر مهتابی بودی.

دیدنت تو اون وضعیت خیلی واسم سخت بود و خداخدا می کردم این 24 ساعت خیلی زود بگذره.به سفارش مامان بزرگ ها با آب کاسنی و شاطره هم شستشوت دادیم. بعد از گذشت 12 ساعت باید آزمایش را تکرار می کردیم. نیمه شعبان بود و همه جا جشن بود من هم از خدا سلامتی شما را طلب کردم. خدا را شکر نتیجه آزمایش نشون می داد که خیلی بهتر شدی. بعد از 24 ساعت هم تقریبا اثری از زردی نداشتی و خوب شده بودی.

امروز آقاجون علی که تازه از اصفهان اومده بود، تو گوشت اذان و اقامه گفت و شما آروم گوش دادی.

خدا را شکر به خاطر سلامتی پسرم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)