سپهرسپهر، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

سپهر عزیز دل مامان و بابا

تولد پسر گلم

1392/3/29 20:43
نویسنده : مامان سپهر
331 بازدید
اشتراک گذاری

سپهر عزیزم، امروز ساعت 8:20 صبح شما قدم به این دنیا گذاشتی و چشمای نازت را باز کردی.قلب

 

سپهر چند ساعت بعد از تولد

پسر عزیزم ، شما دو هفته زودتر از تاریخی که خانم دکتر معین کرده بود به دنیا اومدی و ما را سوپرایز کردی.

چهارشنبه ساعت 4 صبح بود که فهمیدم وقت به دنیا اومدنت هست و راهی بیمارستان شدیم. 7:30 رفتم اتاق عمل و بی حسی نخاعی گرفتم. و شما عزیز دل، ساعت 8:20 به دنیا اومدی. از لحظه ای که صدات تو اتاق پخش شد اشکام امونم ندادند و بی اختیار گریم گرفت. خانم دکتر قبل از اینکه من ببینمت واست اذان گفت و بعد از چند دقیقه آوردنت پیشم.

خدایا چقدر ناز و کوچولو. چشمات زیر نور چراغ اتاق عمل به زور باز می شد. خانم پرستار صورت کوچولوت را گذاشت روی صورتم که از اشک خیس بود و من دستای کوچیکت را بوسیدم.بالاخره تونستم اون موجود نازنین که 9 ماه تو شکمم باهاش حرف زده بودم و روز و شب باهاش نفس کشیده بودم، را ببینم و لمسش کنم. آرزو می کنم این لحظه ناب و قشنگ نصیب همه اونایی که دوست دارن بشه.

به این ترتیب پسر گلم به جمع ما پیوست و خونواده ما 3 نفری شد. خدایا بایت این هدیه دوست داشتنی هزاران بار شکرت.لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فریبا
13 شهریور 92 23:19
مبارکهههههههههههههههههه
انشاالله قدمش براتون پر از شادی و نعمت باشه.به وبلاگ منم دوست داشتین سر بزنید.


ممنون